FANDOM

Het leven van RoxyEdit

Hard businessEdit

Het begint met Marcus Sanders. Roxy stapt de serie binnen als helpende hand bij zijn bedrijf Apollo BV. Maar haar doel is helemaal niet om hem te helpen bij dit bedrijf, ze is ingehuurd door Ludo en moet Marcus helemaal kapot maken. Maar ook dat is niet Roxy's plan. Ze besluit namelijk om ook Ludo te belazeren en het bedrijf zelf over te nemen. Dit doet ze omdat ze wraak wil nemen op Ludo. Ze houdt hem namelijk verantwoordelijk voor de dood van haar zus Floor. Floor heeft zelfmoord gepleegd in de gevangenis en Roxy geeft hem de schuld dat haar zus daar belandde. Ze wil dat hij het toegeeft, maar Ludo ontkent in alle toonaarden. Er ontstaat een ruzie waarbij Roxy bij Ludo thuis van de trap valt. Ze maakt er een zaak zodat Ludo in de bak zal draaien. Daarom vertelt ze de politie dat Ludo haar met opzet van de trap heeft geduwd. Deze zaak treft het privé-leven van Ludo, want Janine besluit om bij Ludo weg te gaan. En ze neemt Nina mee.

OnschuldigEdit

Wanneer de recherche voor het onderzoek een reconstructie in werking stelt, geeft Roxy uiteindelijk toe dat het een ongeluk is en dus wordt Ludo onschuldig verklaard. Roxy ontdekt daarbij ook dat Ludo niet schuldig is aan de dood van haar zus. De haat slaat dan om in liefde en ze krijgt gevoelens voor Ludo. Deze gaat gretig op haar avances in en begint een relatie met haar. Niet omdat hij verliefd is, maar omdat hij haar terug wil pakken. Ludo is uit op wraak. Roxy gelooft dat al zijn gevoelens echt zijn.

Wie een kuil graaft voor een ander...Edit

Roxy krijgt een samenwerkingscontract van Ludo, wat ze ondertekent. Echter, ze ondertekent een document waarin ze haar bedrijf overdraagt aan Ludo. Als ze hier achter komt, bedreigt ze hem. Ze wil dat hij het contract onklaar maakt, maar Ludo is dit niet van plan. Bij het zwembad komt het tot een ware dreiging waar ook een pistool aan te pas komt, maar Ludo overmeestert haar. Toch kan Roxy wegkomen, doordat ze chloor in de ogen van Ludo spuit. Ludo wordt hierdoor blind. Naar aanleiding hiervan wordt Roxy opgepakt en belandt ze in de gevangenis.

TerugkeerEdit

In 2011 werdt Roxy uit de gevangenis ontslagen en vestigde zich weer in Meerdijk. Ze werd opnieuw goed bevriend met Charlie Fischer en ook met Noah Tuinman

RelatiesEdit

FamilieEdit

RomancesEdit

VriendenEdit