FANDOM

Mariëlle van de Vijver
Debuut 1 Oktober 2011
1 December 2011
Laatste 9 November 2011
1 Januari 2012
Reden Ging haar familie zoeken
Terug naar haar ouders
Afleveringen 1-40, 62-93
Geslacht Vrouw
Werk -
Vicky bio3 114x114
Mariëlle zit bij Lana, Jaden en Casper in de klas. Als Jaden en Lana langs Mariëlle's huis lopen horen ze klappen. De volgende dag vertelt Mariëlle dat ze van de trap is gevallen en dat ze daardoor allemaal striemen heeft. Iedereen gelooft dat. Maar Lana.. Die denkt dat ze mishandeld wordt. En dat klopte. Mariëlle belandde in het ziekenhuis en haar stiefvader verdween achter de tralies. Uit eindelijk kwamen ook haar nicht en tante in de stad wonen waarbij ze nu is ingetrokken.

Na het ongeluk op de feestboot was het lange tijd een raadsel wie de boot van de kade had doorgesneden. Een aantal weken later hoort Mariëlle dat Casper, die notabene haar vriendje is het touw heeft doorgesneden om zo van Kay af te komen. Mariëlle is kapot en vertrekt uit Meerdijk, ze wilt Casper nooit meer terugzien.

Vier weken later kwam Mariëlle terug. Ze wilt model worden en weet dat er in Meerdijk een coatch voor haar is. Als coatch Manon overlijdt wilt Mariëlle in eerste instantie weer vertrekken. Het lukt haar vrienden om haar om te praten. Maar nadat Xurad haar en haar vrienden iets aan wilde doen, vertrok ze toch.

OudersEdit

Overige FamilieEdit

RomancesEdit