FANDOM

Kay Grint
Debuut 1 Oktober 2011
Afleveringen 1-
Geslacht Man
Werk barman

Het leven van KayEdit

Kay woont op een boerderij met zijn gezin. Hij had een lange tijd een relatie met Lana. Maar door een vergissing, heeft hij met haar gebroken. Achteraf heeft hij er erg veel spijt van. Hij zit er over na te denken om naar Engeland terug te gaan, waar hij oorspronkelijk vandaan komt, omdat hij niet met het verdriet kan omgaan en Lana steets tegen weer tegen komt. Maar uiteindelijk wordt weer goed gemaakt.

Op een dag liep Kay samen met Jaden door het bos wachtend op Lana, Mariëlle en Denise. Maar Marielle en Denise kwamen niet opdagen. Terwijl lana nog opzoek was naar de rest viel ze van een klif af en raakte buiten bewustzijn. Jaden hoorde een gil maar Kay dacht dat hij hem alleen maar bang probeerde te maken en geloofde hem niet. Terwijl ze verdwaalt waren kregen ze te horen dat Lana nog niet terug was. Na lang zoeken vonden ze de weg terug. Maar Kay was gewond geraakt en Jaden was boos op hem. Een tijdje later werden hij, Jaden en Mariëlle met de ontvoerder van Lana en inmiddels ook Casper geconfronteerd. Kay heeft hem bedreigd en gezegd dat hij Lana en Casper zo snel mogelijk terug moest brengen. En nu maar hopen dat hij zich aan de afspraak houd. maar Xurad houd brengt Lana en Casper niet. Maar toch komen ze weer vrij. Kay kon gewoon weer door met zijn normale leven tot dat de vader van Lana ineens opduikt.

OudersEdit

Broers en/of ZussenEdit

Overige FamilieEdit

RomancesEdit